چاپ امنیتی, طراحی امنیتی

طراحی و چاپ اوراق و اسناد امنیتی و ضد جعل

چاپ امنیتی آرتا هنر شایورد

شرکت آرتا هنر شایور توانسته با کمک برترین متخصصان اوراق امنیتی و ضد جعل کشور با سابقه طراحی و چاپ اوراق بهادار مانند اسکناس، محصولاتی غیرقابل جعل طراحی کند و با بالاترین فناوری کاغذ و چاپ آن را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد که از جمله آنها تولید وکیوم سکه ضد جعل، سربرگ های امنیتی، فرم های اداری یونیک و دهها محصول دیگر است.

چاپ ضد جعل آرتا هنر شایورد

طراحی اسناد ضد جعل در آرتا هنر شایورد توسط نرم افزارهای فوق حرفه ای طراحی امنیتی در جهان صورت می پذیرد و هیچ جاعلی توان جعل غیرقابل تشخیص محصولات ما را ندارد.

کاغذ به کار گرفته شده نیز مرغوب ترین و فنی ترین نمونه موجود در کشور است که در بانکها برای چاپ اسکناس و اوراق بهادار به کار گرفته می شود.

در طراحی محصولات آرتا هنر شایور بیش از 35 مولفه امنیتی پیچیده به کار رفته که جاعلان حتی توان تشخیص بسیاری از آنها را ندارند. تعداد و ترکیب این مولفه های امنیتی در طراحی اسناد و اوراق ضد جعل متناسب با اهمیت سند و نیاز مشتری متفاوت خواهد بود. با این وجود همه محصولات سطح بالایی از ایمنی را دارا هستند و همگی غیرقابل جعل و غیر قابل کپی برداری هستند.

در ادامه برخی توضیحات کلی درباره کیفیت کار می آید و با توجه به امنیتی بودن کار و محرمانگی برخی ویژگی ها، توضیحات تکمیلی در جلسه حضوری ارائه می گردد و از ارائه جزئیات در اینجا معذوریم. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

ویژگی طراحی در چاپ ضد جعل امنیتی

طراحی اسناد امنیتی و اوراق ضد جعل چه از حیث زیبایی سند و چه از نظر غیرقابل کپی بودن توسط نرم افزارهای ویژه صورت می پذیرد که تحت لایسنس چند شرکت معدود بزرگ در جهان تولید می شوند و سایر نرم افزارهای موجود در بازار نسخه های کرک شده و دستکاری شده هستند که دارای ضعف های جدی قابل رسوخ اند.

چاپ ضد جعل آرتا هنر شایورد

مهمترین ویژگی طراحی امنیتی غیرقابل بازطراحی بودن و غیر قابل بازتولید بودن آنها است و هر میزان طراحی سند امنیتی پیچیده تر و حرفه ای تر صورت بپذیرد امکان تکرار آن پایین تر می آید.

در طراحی سند امنیتی دو دسته طرح وجود دارند؛ یکی طرح هایی که برای مردم عادی هم قابل مشاهده و اصطلاحا محسوس است که علاوه بر زیبایی طراحی اوراق، غیر قابل جعل بودن آنها را نشان می دهد. اما دسته دوم طرح های امنیتی نامحسوس است که افراد عادی بدون تجهیزات حرفه ای اساسا متوجه آنها نمی شوند و همین باعث می شود تا در زمان کپی برداری و جعل توان تولید نمونه مشابه را نداشته باشند.

اشکال هندسی در طراحی ضد جعل آرتا هنر شایورد همگی فرموله شده و دارای محاسبات پیچیده ریاضی هستند و امکان تشخیص آنها برای دیگران وجود ندارد.

چاپ امنیتی آرتا هنر شایورد

 

برخی مولفه های طراحی امنیتی

  • طرح های منحصر به فرد و گیلوش ها
  • انواع المان های میکرونی
  • تصاویر مخفی
  • تصاویر پنهان
  • تصاویر سی- ترو
  • پانتوگراف ها

 

هر میزان طراحی در چاپ امنیتی پیچیده تر باشد فرآیند چاپ و تولید اسناد نیز دشوارتر و پیچیده تر می شود. با این وجود آرتا هنر شایورد امکانات چاپ پیچیده ترین طرح ها با مولفه های متعدد امنیتی را مهیا ساخته تا مشتریان با خیال راحت سند امنیتی مورد نیازشان را سفارش دهند.

 

2 دیدگاه در “طراحی و چاپ اوراق و اسناد امنیتی و ضد جعل

  1. بینام گفت:

    نحوه تولید کاغذتون جالب بود

    1. shayvord گفت:

      در تولید کاغذ واتر مارک شرکت از آخرین متد تولید کاغذ اوراق بهادار دنیا استفاده میشه و کاملا جعل ناپذیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *