کارت شناسایی

انواع کارت های شناسایی و اعتباری ضد جعل

کارت شناسایی آرتا هنر شایورد

 1.  کارت های تماسی (Contact Card)

کارت هایی که با قرار گرفتن در محلی خاص (پایانه رابط) فعال می شوند. معمولا از این کارت ها در مواردی که امنیت کارت و اطلاعات درونی آن، از اهمیت خاصی برخوردار است، استفاده می شود.

این کارت ها قادرند اطلاعات گوناگونی را از راه تراشه (chip)، مدار مجتمع (IC) مجهز به واحد پردازشگر مرکزی (CPU)، حافظه و نوار مغناطیسی در برگیرند.

کارت ضد جعل

2.  کارت های بدون تماس (Contact less Card)

کارت های چند لایه ای که در میانه آنها، آنتنی قرار گرفته است تا تبادل اطلاعات مندرج بر روی آنها، بدون تماس، پایانه رابط، به واسطه تولید نیروی الکتریکی حاصل از القای امواج مغناطیسی و انتقال به چیپ های جاسازی شده، در آن صورت پذیرد. این کارت ها در مواردی به کار می رود که تأیید اطلاعات دارنده کارت، اهمیت چندانی ندارد و اطلاعات صرفاً در داخل کارت، تغییر می یابد.

در سیستم های حمل و نقل و کنترل شناسایی تردد – که سرعت عمل کنترل کننده مهم است. این کارت بدون (CPU) با قرار گرفتن در معرض امواج رادیوفرکانسی فعال می شود. اطلاعات این نوع کارت ها با توجه به کاربری، شامل مشخصات فردی، کد شناسایی، میزان موجودی و … است.

3.  کارت های ترکیبی (Hybrid Card)

در کارت های هیبرید (دو منظوره)، به دلیل استفاده از تجهیزات آنتن و مدار مجتمع می توان از آن به صورت تماسی و یا بدون تماس استفاده کرد. اگرچه دو تراشه مدار مجتمع و آنتن به صورت همزمان در این کارت وجود دارد، اما حافظه هر یک از آنها به شکل مستقل عمل می کنند.


آرتا هنر شایورد این آمادگی را دارد که برای سفارت کارت شناسایی اداری و شرکتی با شرایط ویژه تمام نیازهای شما را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *