وکیوم سکه

وکیوم سکه ضد جعل تضمینی/ ارزانترین و سریعترین راه مقابله با پک سکه جعلی

سکه ضد جعل

وکیوم سکه ضد جعل چیست؟ چه تفاوتی با کارت سکه بانکی دارد؟ آیا امکان ضدجعل کردن پلمپ سکه به صورت 100 درصد وجود دارد؟ جاعلان چگونه با فریب مردم سکه تقلبی به آنها می فروشند؟ صرافی ها و طلافروشان برای جلوگیری از جعل سکه طلا و شمش چکار باید بکنند؟ آیا وکیوم های معمولی طلافروشان قابل اعتماد است؟ چرا سکه را پرس می‌کنند؟ آیا سکه بدون وکیوم بخریم؟ پاسخ همه اینها و سوالات بیشتردر باب وکیوم سکه ضد جعل را در این مقاله آرتا هنر شایورد بخوانید.

 

فروش وکیوم و پک سکه طلای تقلبی با نام افراد خوش نام و کسبه معتبر، یکی از چالش های اخیر طلا فروشان و مردم شده و عده ای سودجو از این طریق، کارت سکه های تقلبی و غیر اصل را به جای سکه بهار آزادی و سکه بانکی به فروش می رسانند که تبعات زیادی به بار می آورد. گاها آنقدر حرفه ای عمل می کنند که پک سکه تقلبی با چشم از نمونه اصلی قابل تشخیص نیست. با این وضعیت از کجا بفهمیم سکه طلا تقلبی نیست و دارای وکیوم معتبر است و از کجا سکه ضد جعل اصل بخریم؟ موقع خرید سکه به چه نکاتی توجه کنیم؟

 


معرفی وکیوم سکه ضد جعل شایورد

به درخواست برخی از طلا فروشان معتبر کشور، شرکت آرتا هنر شایورد با بهره مندی از تجارب و امکانات امنیتی خود در زمینه چاپ ضد جعل و پک سکه طلا، اقدام به تولید کارت سکه بهار آزادی با مولفه های امنیتی غیر قابل جعل نموده است. وکیوم سکه شایورد 100 درصد، ضد جعل است و اولین و تنها بسته سکه ضد جعل با کاغذ امنیتی تولید داخل است که با بالاترین ضریب امنیت، هزینه معقولی دارد. البته نمونه های پی وی سی و سایر متریال ها هم در بازار عرضه می شوند که در سبد محصولات ما نیز قرار دارد اما به دلیل عدم صرفه اقتصادی و یا ضعف های امنیتی توصیه نمی کنیم.


پک سکه ضدجعل آرتا هنر شایورد این امکان را ایجاد می کند تا طلا فروشان به سادگی بتوانند تشخیص دهند که آیا سکه طلای برند آنها اصلی است یا تقلبی و آیا افرادی تلاش کرده اند آن را دستکاری و مخدوش کنند یا خیر؟ همچنین این امکان دقیقا برای خریداران سکه طلا نیز مهیا است. چرا که برخی از مولفه های امنیتی به سادگی قابل سنجش هستند.

 

بر همین اساس آرتا هنر شایورد توانسته ضمن جلب نظر مشتریان، گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را در زمینه چاپ امنیتی و سکه وکیوم کسب نماید. 

 

گواهی چاپ امنیتی و سکه ضد جعل

 

مولفه های امنیتی کارت سکه طلای ضد جعل آرتا هنر شایورد

مولفه های امنیتی در دو سطح در پک سکه طلای آرتا هنر شایورد اعمال می شوند؛ مرحله نخست در چاپ کاغذ، با بهره گیری از ویژگی های امنیتی منحصر به فرد شامل کاغذ واتر مارک انحصاری، مرکب امنیتی، طراحی امنیتی، فلورسنتهای مرئی و نامرئی، فیبر نوری و … به هیچ عنوان امکان جعل آنها وجود ندارد. خصوصا آنکه در کنار همه این مولفه ها کاغذ واترمارک ما با لوگوی اختصاصی و تحت لیسانس معتبر قرار دارد که به هیچ عنوان جاعل به آن دسترسی ندارد.

 

در سطح دوم نیز بسته بندی سکه طلا ضد جعل به شکلی انجام می شود که امکان باز و بسته کردن و مخدوش کردن آن وجود نداشته باشد و کاغذ و بسته بندی در صورت دستکاری، مخدوش می شود، از بین می رود و قابل تشخیص است.

 

متاسفانه اخیرا برخی سایت ها با شبیه سازی وکیوم سکه طلا عنوان می کنند که دارای قابلیت های امنیتی هستند که همه آنها در آزمون های تست امنیت شایورد رد شدند. برخی حتی مطالب سایت آرتا هنر شایورد را نیز در اقدامی غیرحرفه ای کپی می کنند و به عنوان محصول خود به فروش می گذارند! لذا هوشیاری کامل خریداران و مراجعه به واحدهای معتبر ضروری است.

 

وکیوم سکه ضد جعل

 

نحوه تولید وکیوم سکه ضدجعل شایورد / پک امنیتی

ابتدا پس از طراحی امنیتی وکیوم سکه و تایید مشتری، کارت سکه های ضد جعل در تیراژ مشخص شده با مولفه هایی که توضیح داده شد چاپ می شوند. این کارت ها صد در صد ضد جعل هستند و امکان کپی، تکثیر و تولید نمونه مشابه آنها وجود ندارد.

سپس باید مطمئن شویم که پس از وکیوم شدن، جاعل امکان بازکردن و تعویض سکه و بسته بندی مجدد را ندارد. متاسفانه نمونه های موجود در بازار به سادگی قابل باز شدن هستند و جاعل با قرار دادن سکه تقلبی، آن را در بازار می فروشد.

 

پک سکه ضد جعل

 

آرتا هنر شایورد برای حل این معضل به راهکاری ابداعی و دانش بنیان دست یافته که در زمان بسته بندی، محافظ روی سکه با کاغذ امنیتی آن به شکلی حساس ادغام می شوند و در پایان کاغذ و محافظ به شکل یک قطعه یکتا در می آیند و دیگر امکان جداسازی انها وجود نخواهد داشت.

 

پک سکه ضد جعل

 

این سکه امنیتی تولید شده که هیچ نمونه داخلی ندارد کاملا ضد جعل است و هیچ راهی برای جداسازی مجدد پک و کاغذ و قرار دادن سکه تقلبی وجود ندارد چرا که بافت بخش های وکیوم، در هم تنیده و یکی می شود، بدون آنکه آسیبی به شکل ظاهری و سایر مولفه های امنیتی کاغذ وارد شود.

 

کارت سکه ضد جعل

 

مزایای استفاده از سکه طلای ضد جعل

برای طلاسازان و طلا فروشان استفاده از پک سکه ضدجعل چند مزیت بسیار مهم دارد؛ نخست آنکه جاعلان و سودجویان با جعل و خرید و فروش سکه تقلبی با نام آنها، امکان زیر سوال بردن صرافی های مورد نظر را نخواهند داشت. مساله ای که باعث کاهش تقاضا و فروش شما می شود.


در وهله دوم در زمینه برندینگ و تبلیغات، برخورداری از وکیوم سکه ضد جعل باعث شهرت و تبلیغات بسیار موثر برای کسب و کار شما خواهد بود و طبیعتا افرادی که چند میلیون تومان هزینه می کنند، ترجیح می دهند سکه را از جایی خریداری کنند که تضمین اصالت داشته باشد.


در نهایت مساله تعویض پلمپ سکه قدیمی و تبدیل به پک جدید ضد جعل، یک محل درآمد مناسب برای طلا فروشان و صرافی ها خواهد بود و طبیعتا کسانی که زودتر با این نام شناخته شوند، سهم بزرگتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد که به دلیل بلند مدت بودن این درآمد، حائز اهمیت است.

 

 

طلا فروشان عزیز برای سفارش، خرید و تولید پک ضد جعل سکه طلا با برند خودشان (طراحی امنیتی منحصر بفرد) می توانند از لینک زیر با آرتا هنر شایورد ارتباط بگیرند:

 

 

برای سفارش وکیوم طلا ضد جعل آرتا هنر شایورد کلیک کنید

 

 

سفارش سکه ضد جعل

 

1 دیدگاه در “وکیوم سکه ضد جعل تضمینی/ ارزانترین و سریعترین راه مقابله با پک سکه جعلی

  1. حمیدرضا گفت:

    وتقعا ضروریه این بسته ها. پارسال یه سکه تقلبی بهم انداختن 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *