وکیوم سکه

رونمایی از سکه ضد جعل آرتا هنر شایورد در همایش اتحادیه طلا، جواهر و سکه تبریز

سکه ضدجعل تبریز

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تبریز به عنوان یکی از اتحادیه های پیشرو کشور در زمینه طلا، اخیرا تصمیم گرفت به منظور تضمین اصالت سکه های طلا و مقابله با جعل سکه و فروش سکه های جعلی در بازار توسط سودجویان، همکاری جدیدی را با شرکت آرتا هنر شایورد کلید بزند تا ضمن حفاظت از اعتبار اتحادیه و برندهای طلافروشی، از تبعات جعل سکه پیشگیری کند.

 

به همین منظور، شرکت آرتا هنر شایورد با توجه به سوابق گذشته، مسئولیت ایمن سازی مسکوکات طلا در این اتحادیه را بر عهده گرفت و این همکاری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز به طور رسمی رونمایی شد.

 

بر این اساس با تعویض وکیوم سکه قدیمی و استفاده از پک سکه ضدجعل آرتا هنر شایورد، رفته رفته انتظار می رود نمونه های سکه های تقلبی در تبریز کاهش یابد و در نهایت با تعویض همه بسته ها به پایان برسد.

 

سکه طلا ضد جعل تبریز

 

پیش بینی می شود با نمایان شدن آثار این توافق، سایر اتحادیه ها نیز به این سمت گام بردارند تا از معضل فعلی سکه جعلی در سراسر کشور جلوگیری شود.

 

معرفی سکه ضد جعل شایورد در نمایشگاه تبریز

در ادامه فیلم معرفی آرتا هنر شایورد را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز می بینید:

 

 

نظرات درباره نمایشگاه طلا و جواهر تبریز

در نشست خبری این همایش، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به ظرفیت فوق العاده بازار طلای تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر صرفا عرضه این اقلام نیست بلکه نمایش جدید ترین تکنولوژی های روز جهان در حوزه طلا و جواهر همچنین حضور صنعتگران این حرفه در این نمایشگاه از اهداف آن است.

 

سکه ضدجعل تبریز

 

همچنین محمد مهدی براداران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت گفت: این نمایشگاه در سطح بسیار خوبی برگزار می شود و استقبال خوبی صورت گرفته است. هم افزایی که بین مجموعه های مختلف صورت گرفته است سبب شد تا گشایش هایی در زمینه واردات مواد مورد نیاز صورت گیرد تا مقدمات جهشی بزرگ در صادرات را فراهم کند. امیدوارم بتوانیم در حوزه اشتغال زایی تلاش هایمان به نتیجه برسد و نتایج برگزاری چنین رویدادی هایی موثر واقع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *