چاپ امنیتی

قیمت چاپ امنیتی/ تعرفه چاپ اوراق ضد جعل

سفارش چاپ ضد جعل

شرکت آرتا هنر شایورد در زمینه چاپ اوراق امنیتی سه سطح مختلف از خدمات را به مشتریان عرضه می کند که هر یک دارای ویژگی ها و قابلیت و سطح ایمنی متفاوتی است.

 

ویژگی ها و قیمت پکیج سطح سه

در قیمت چاپ اوراق امنیتی در سطح سه به ازای هر سند 1700 تومان است. در این پکیح شما پس از دریافت مشاوره از کارشناسان ما بر اساس نیاز خود راهنمایی می شوید و سند نهایی روی کاغذ تحریر و با یک مولفه امنیتی و یک رنگ تشخیصی چاپ می شود.

 

ویژگی ها و قیمت پکیج سطح دو

در پکیج سطح دو، علاوه بر مشاوره و یک مولفه و رنگ تشخیصی در اسناد، از کاغذ واتر مارک general یا عمومی که در بازار موجود است و به نسبت کاغذهای تحریر معمولی دارای سطح امنیت بالاتری است استفاده می شود و تعرفه هر برگه سند 2200 تومان است.

 

ویژگی ها و قیمت پکیج سطح یک چاپ امنیتی – طرح الماس

در پکیج الماس یا سطح یک بالاترین سطح خدمات در بخش طراحی امنیتی، نوع کاغذ، کیفیت مرکب امنیتی و مولفه های و رنگ های تشخیصی به صورت صد در صد تضمینی و غیرقابل جعل ارائه می شود.

در این پکیج از کاغذ واتر مارک انحصاری استفاده می شود و امکان جعل و کپی و سوء استفاده از آن وجود ندارد. همچنین مرکب های امنیتی نیز بالاترین تکنولوژی روز را دارند و اسناد به دست طراحان خبره امنیتی طراحی می شود.

در طرح الماس قیمت چاپ اوراق امنیتی بر اساس میزان تیراژ سفارش داده شده، و تعداد مولفه ها و رنگ های تشخیصی تعیین می شود و به مشتریان ویژه تخفیف ارائه می گردد.

 

قطعا پیشنهاد آرتا هنر شایورد استفاده از پکیج الماس است که یک بار برای همیشه راه را به روی جاعلان و هر گونه سوء استفاده از اسناد و اوراق خود می بندید.

در ادامه ویژگی ها و قیمت انواع چاپ امنیتی و ضد جعل آمده است:

 

تعرفه چاپ امنیتی
جدول قیمت چاپ اوراق امنیتی/ تابستان 1400

برای سفارش محصول تمــــــــــــــــــــاس بگیرید.

1 دیدگاه در “قیمت چاپ امنیتی/ تعرفه چاپ اوراق ضد جعل

  1. موسوی گفت:

    راضیم از کارت مهندس لایک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *