چاپ امنیتی, طراحی امنیتی, کاغذ واترمارک

طراحی و چاپ سربرگ امنیتی برای سازمان و شرکت

طراحی و چاپ سربرگ امنیتی

سربرگ اداری، شرکتی و سازمانی در مکاتبات رسمی نماینده هویت یک مجموعه است و هر شرکت و سازمانی از بدو تاسیس نیازمند طراحی و چاپ سربرگ اختصاصی است. سربرگ شرکتی و سازمانی علاوه بر اینکه نماد هویت سازمان است می تواند نشان دهنده میزان حرفه ای بودن و همچنین یک عامل مهم در حفاظت از شرکت و سازمان شما نیز باشد. این کاری است که سربرگ های امنیتی و ضد جعل برای کسب و کار و سازمان شما مهیا می کنند.

کاربرد سربرگ شرکت و اداری

قبل از هر چیز سربرگ اداری و شرکتی در مکاتبات رسمی هویت و راه ارتباطی شما را به مخاطب و مشتری معرفی می کند. یعنی مشخص می کند شما از طرف کدام شرکت و سازمان نامه نگاری می کنید و برای تماس با شما از چه شیوه هایی شامل تلفن ثابت، تلفن همراه، ایمیل و شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می توان اقدام کرد.


بر این اساس ضروری است نام و لوگوی شرکت و سازمان و همه اطلاعات ارتباطی (آدرس و شیوه های تماس) در آن گنجانده شود.

سربرگ امنیتی

تفاوت سربرگ معمولی و سربرگ امنیتی


سربرگ معمولی ویژگی هایی ذکر شده در بالا را دارد و صرفا دیگران را از هویت و شیوه های ارتباطی شما آگاه می کند. این سربرگ ها برای مراودات و فعالیت های معمولی که ارزش جعل، کپی و دستکاری ندارند مطلوبند.


اما سربرگ امنیتی و ضد جعل همان طور که از نامش پیدا است مخصوص مکاتباتی طراحی و به کار می رود که خطر جعل آنها بالا است و افراد با جعل این سربرگ ها می توانند به نفع خود سوء استفاده کنند و به دارایی های شرکت و سازمان خسارت وارد کنند. مثلا فرض کنید اگر یک فرد با جعل یک نامه سازمان ثبت بتواند خود را مالک و ذینفع یک ملک جا بزند با فروش آن میلیاردها تومان خسارت متوجه مالکان اصلی و سازمانهای مربوطه می شود.


در این موارد توصیه می شود شرکت ها و سازمان ها به جای مکاتبه در اوراق و سربرگ های عادی از اوراق با چاپ امنیتی استفاده کنند که امکان جعل و دستکاری آنها وجود ندارد و با کمی هزینه از میلیاردها تومان خسارت مادی و خطرات امنیتی برای سازمان ها جلوگیری می کند.

سربرگ ضد جعل

ویژگی های سربرگ امنیتی


سربرگ امنیتی دارای 4 ویژگی اصلی است که آن را با سربرگ های شرکتی و سازمانی متداول متمایز می نماید.


نخست طراحی امنیتی و ضد جعل است که توسط نرم افزارهای مخصوص این کار و توسط متخصصان طراحی اوراق امنیتی تولید می شود. این نرم افزارها با استفاده از الگوریتم های پیچیده، طرح هایی را به صورت فرموله ایجاد می کنند که برای جاعلان قابل تشخیص و بازسازی نیست.


دومین ویژگی سربرگ امنیتی، جنس کاغذ و الیاف به کار رفته در آن است که با کاغذهای معمولی متفاوت است و در دسترس همه قرار ندارد و امکان استفاده از مولفه های امنیتی را در سند مهیا می کند. این کاغذها نیز دارای سطوح مختلف کیفی هستند که در ادامه توضیح آن می آید.


سوم مرکب امنیتی است که ترکیب شیمیایی خاصی دارد و قابل تشخیص توسط جاعلان نیست و هر گونه دستکاری و کپی برداری از آن با کمک ابزارهای موجود توسط مالک اصلی سند شناسایی می شود.


چهارمین ویژگی نیز امکانات چاپ امنیتی است که با به کارگیری دستگاه های ویژه امکان نقش بندی کوچکترین طرح ها و مولفه های امنیتی روی سند را مهیا می کند به نحوی که بسیاری از آنها با چشم به سادگی قابل تشخیص نیست و برخی از مولفه ها نیز تنها با ابزارها قابل رویت است.

سایز سربرگ ضد جعل


سایز سربرگ های ضد جعل برخلاف سربرگ های معمولی (که تنها در ابعاد A4 و A5 طراحی می شوند) بسته به نیاز مشتری متغیر است و علاوه بر سایزهای متداول گاها در ابعاد منحصربفرد تولید می شود.

چاپ امنیتی آرتا هنر شایورد

ویژگی سربرگ اداری آرتا هنر شایورد


شرکت آرتا هنر شایورد مفتخر است با بکارگیری کادر مجرب و تجهیزات و تکنولوژی به روز توانسته سربرگ های اداری و شرکتی غیرقابل کچی و ضد جعل تولید کند.


طراحی اوراق امنیتی و سربرگ آرتا هنر شایورد توسط زبده ترین طراحان امنیتی ایران انجام می شود و در کنار زیبایی و جلوه سربرگ ها، بالاترین سطح ایمنی را ایجاد می کند.


متریال کاغذ به کار رفته در اسناد آرتا هنر شایورد در ایران انحصاری و صد در صد غیرقابل جعل است.


مرکب ها و مولفه های امنیتی به کار رفته در سربرگ امنیتی ما دارای بالاترین استانداردهای اروپا از حیث ایمنی چاپ است و خروجی نهایی با کیفیت اوراق بهادار تولید می گردد.


مجموعه این ویژگی ها محصولی را ایجاد کرده که صد در صد امنیت اسناد و اوراق و مکاتبات شما را تامین خواهد کرد. ضمن آنکه این سطح از ایمنی و تکنولوژی در اختیار هیچ شرکت خصوصی دیگری در ایران نیست و کیفیت خروجی ها غیرقابل مقایسه است.

برای سفارش سربرگ امنیتی با ما تمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *