امنیت هوشمند ساختمان

امنیت هوشمند ساختمان

امنیت هوشمند ساختمان

امنیت هوشمند ساختمان همان‌طور که از نامش پیدا است، روش یا وسیله‌ای است که به وسیله همکاری مجموعه‌ای از اجزا و دستگاه‌ها امنیت چیزی را فراهم می‌کند. البته در ادامه به طور خاص راجع به سیستم امنیتی خانه هوشمند صحبت خواهیم کرد، که در واقع شبکه‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی یکپارچه است. این دستگاه‌ها از طریق یک صفحه کنترل با هم همکاری می‌کنند تا از خانه در مقابل سارقین و یا خطرهای احتمالی محافظت کنند.

کنترل خانه از راه دور

انواع سیستم های امنیتی هوشمند

اعلان هشدار از راه دور و نمایش تصویری

چنانچه درب یا پنجره ای باز و یا شکسته شود، سیستم امنیتی تپ‌لایف، ضمن اعلان هشدار در محل، شما را نیز از طریق اپ موبایل خود آگاه می‌سازد. مشاهده‌ی تصویر در لحظه و نیز ویدئوی ضبط شده، شما را در دستگیری سارقان مدد می‌کند.

محافظت از اشیاء قیمتی

با قرار دادن سنسورهای هوشمند تپ‌لایف در کشوی جواهرات یا اشیاء قیمتی، به محض جابجایی مشکوک یا باز شدن، روی تلفن همراه آگاه خواهید شد.

هشدار باز ماندن درب و پنجره

اگر فراموش کرده‌اید که درب یا پنجره‌ای را ببندید، سیستم هوشمند تپ‌لایف به هنگام خواب یا خروج از منزل، به شما یادآوری می‌کند.

دربازکن هوشمند

اگر شخصی زنگ ورودی خانه‌تان را بزند، روی تلفن‌همراه – چه در خانه و چه بیرون – با او ارتباط صوتی تصویری خواهید داشت. می‌توانید به او خوشامد بگویید یا از اینکه در منزل نیستید عذرخواهی نمایید.

قفل درب مجهز به رمز، حسگر اثر انگشت و تگ RFID

نگران جا ماندن کلیدهای خود نباشید! درب هوشمند تپ‌لایف به شما این امکان را می‌دهد که درب را با رمز عبور، اثر انگشت یا کارت RFID باز کنید.

با توجه به امنیتی بودن کار و محرمانگی برخی ویژگی ها توضیحات تکمیلی در جلسه حضوری ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *